counter create hit

مطالب مرتبط:

نقش پدر در دوران شیردهی، می دانید چیست؟

آیا همسر شما به تازگی باردار شده و به کودکتان شیر می دهد؟ این دوره یکی از مهم ترین دوره های زندگی شما است و همسرتان بیش از هر دوره دیگری به شما احتیاج دارد. ...

پرداخت وام ازدواج ۱۵میلیون تومانی ابلاغ شد

بانک مرکزی، بند «الف» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ را که براساس آن مبلغ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هریک از زوجین در سال ۱۳۹۷، ۱۵ میلیون تومان تعیین شده را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. ...

لیاقت ورز مدیر کل روابط عمومی صندوق توسعه ملی شد

رضا لیاقت ورز، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی صندوق توسعه ملی شد.

تغییر روابط عمومی فدراسیون والیبال

رئیس فدراسیون والیبال در حکمی امیر حسینی را به عنوان رئیس کمیته روابط عمومی منصوب کرد.

دریافت وام ازدواج چقدر زمان می برد؟

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توضیح داد که پرداخت وام ازدواج نیازمند طی پروسه های اداری است که یک ماه زمان می برد.

۲۶ سال زندگی متفاوت آقای «بی‌خیال»

ماجرا به ٢٦ سال قبل برمیâگردد. زوج جوان باخبر میâشوند که بهâزودی صاحب فرزند خواهند شد. لابد مثل هر زوج دیگری شاد میâشوند و برای زندگی آینده برنامه میâریزند. لابد هر روز را در انتظار نوزادشان سر میâکنند. لابد به خیالâبافیâهایی شوخ و سرخوش درباره آینده مشغولند. اما ...

۲۶ سال زندگی متفاوت آقای «بی خیال»

ماجرا به ٢٦ سال قبل برمی گردد. زوج جوان باخبر می شوند که به زودی صاحب فرزند خواهند شد. لابد مثل هر زوج دیگری شاد می شوند و برای زندگی آینده برنامه می ریزند. لابد هر روز را در انتظار نوزادشان سر می کنند. لابد به خیال بافی هایی شوخ و سرخوش درباره آینده مشغولند. اما ...

بانک مرکزی: همه بانکها ملزم به پرداخت وام ازدواج 15 میلیونی هستند

بانک مرکزی: همه بانکها ملزم به پرداخت وام ازدواج 15 میلیونی هستند

بانک مرکزی اعلام کرد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در اولویت نخست پرداخت تسهیلات قرض الحسنه قرار دارد و تمام بانکها و موسسات اعتباری ملزم به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از محل مجموع سپرده های قرض الحسنه پس انداز و جاری هستند. ...

آینده دنیا بستگی به روابط ایران و روسیه دارد

سرپرست هیات اندیشکده والدای روسیه گفت: آینده دنیا بستگی به آینده روابط ایران و روسیه دارد.

ظریف: روابط خوبی در بخش اقتصادی با سنگال داریم

ظریف: روابط خوبی در بخش اقتصادی با سنگال داریم

وزیر خارجه کشورمان با بیان این که در بخش اقتصادی روابط خوبی با سنگال داریم، گفت: در این سفر علاوه بر گفت وگوهای سیاسی و منطقه ای با مقامات این کشور به عنوان یک کشور مهم در منطقه آفریقای فرانکوفون برای گسترش روابط اقتصادی رایزنی می شود. ...

تاکید ایران و روسیه بر توسعه روابط اقتصادی

در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دومای دولتی روسیه یک یادداشت تفاهم پارلمانی بین دو کشور به امضا رسید و براساس این سند ایران و روسیه بر توسعه روابط اقتصادی در سطح ملی و استانی تاکید کردند. ...

رهبر معظم انقلاب: تعرض به امنیت و حریم مردم در پیام رسان های داخلی «حرام شرعی» است/ متصدیان کار مراقبت کنند تا حریم داخلی زندگی مردم و اسرار آنها محفوظ بماند

رهبر معظم انقلاب با ابراز خرسندی از تبدیل شدن مطالبه ایجاد پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی به مطالبه ای عمومی، گفتند: مسئولان باید امنیت و حریم داخلی مردم و کشور را حفظ کنند. تعرض به امنیت و حریم داخلی مردم «حرام شرعی» است و نباید انجام شود. ...

علت خیانت شوهر، نباید جدا شوم؟

ترک کردن زندگی در این مواقع به معنای خالی کردن میدان برای فرد جدید است و از دست دادن کلیه چیزهایی که در این چند ساله کسب کرده اید.

موفقیت روابط عمومی بستگی به دریا و دریا

موفقيت روابط عمومي در گرو تحقيق و پژوهش است

اولین کنفرانس ملی مدیران و کارشناسان روابط عمومی و تبلیغات موسسه تعاونی اعتبار است. گزارش کرده است: این کنفرانس با حضور دکتر مسیح سوریه, ایران, و غیره. پاسخ فهیم پور معاون مدیر کل و غیره. اعضای شورای اداری و غیره. مدیران و کارشناسان روابط عمومی در موسسه تعاونی اعتبار است. آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری اتحادیه نیز با تسلیت در طول عزاداری, اما, حضرت محمد, اسلام, پیامبر(ص) گفت: موضوعات مطرح شده در زمینه روابط عمومی و تبلیغات با تمرکز بر مفاهیم علوم انسانی به دنبال رابطه با انسان و روابط. dir="RTL">محمدی با بیان نقش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر در افزایش شناخت مردم از سازمان افزود: مجموعه روابط عمومی کوثر با شناسایی نقاط ضعف، قوت، تهدیدها، فرصت ها طی هفت سال فعالیت در نظام بانکی به دنبال ایجاد تفاهم، پیدایش حس علاقه مندی، بدست آوردن پشتیبانی و همدلی کارکنان،سهامداران، مشتریان و در مجموع ذینفعان سازمان است. وی افزود: روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر با پشتوانه نیروی انسانی جوان و متخصص، خود را ملزم به استفاده از انواع روش های علمی در حوزه اطلاع رسانی، اقناع و آگاهی رسانی به منظور شکل دهی صحیح افکار عمومی و مدیریت هوشمند هزینه ها، ارتقاء جایگاه روابط عمومی توسعه مهارت های ارتباطی کارکنان، نخبه یابی و توسعه ارتباطات درون سازمانی می داند . جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با بیان سه اولویت تحقیقات، اعتماد سازی و تخصص در حوزه روابط عمومی و تبلیغات گفت: روابط عمومي و تبلیغات در هر سازمانی زماني موفق خواهد بود كه اساس فعاليت هاي خود را بر پايه مباني علمي و تحقيقي استوار نماید و با اصل قرار دادن تحقيق هاي انجام شده، ایده ها و ابتكارها را از نتايج آن استخراج و در اختيار مجموعه و مدیران قرار دهد.  فهیمی پور بیان داشت: اعتماد مخاطب به سازمان، شرط اصلی برای بقا و ماندگاری است و هیچ مجموعه ای قادر نخواهد بود بدون جلب اعتماد مخاطب و مشتریان خود دوام بیاورد. عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر تاکید کرد: بانک ها و موسسات اعتباری تقریباً فعالیت و خدمات مشابهی را به مشتریان خود ارائه می نمایند و تنها وجود یک مزیت می تواند مجموعه را به اوج برساند و با اقبال مشتریان مواجه شود که این مهم یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها است . وی خاطرنشان ساخت: روابط عمومی زمانی می تواند پاسخگویی اثر بخش داشته باشد که نسبت به تمامی فرآیندهای اجرایی آگاه بوده و در راستای سیاست کلان سازمان برنامه ریزی و گام بردارد. بر اساس این گزارش؛ در اولین همایش سراسری مدیران و کارشناسان روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر دکتر داود زارعیان استاد و پژوهشگر علوم ارتباطات با تشریح اهمیت اطلاع رسانی در فضای مجازی گفت: در عصری زندگی می نمائیم که تعدد و تنوع رسانه ها بسیار گسترده شده است. ‌ استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبایی افزود:  قرن‌ بیستم‌، قرن‌ ارتباطات‌ و قرن‌ بیست‌ویکم‌ عصر اطلاعات‌ است‌ و ما در پایان‌ قرن‌ ارتباطات‌ و درون عصر اطلاعات‌ قرار گرفته‌ایم‌. از این‌رو شناخت‌ شبکه‌های‌ اطلاعاتی‌، ایجاد بانک‌های‌ اطلاعاتی‌ و جمع‌آوری ‌اطلاعات‌ امری‌ ضروری‌ است‌. دکتر زارعیان با اشاره به  وظایف و نقاط تمرکز روابط عمومی ها گفت: تفاوت با دیگر رقباء و جذب مردم با محصولات متنوع و نوین از نقاطی هستند که مطلوب است روابط عمومی هابر روی آن ها تمرکزداشته باشند. وی افزود: تولید محتوای فاخر یکی از نکاتی است که روابط عمومی ها باید به آن توجه داشته باشند. سرعت فوق العاده تولید ، پردازش و توزیع اطلاعات به واسطه فناوری های نوین ارتباطی باعث شده زمینه تصحیح و تکمیل اطلاعات با رشد قابل توجهی همراه باشد به گونه ای که طول عمر اطلاعات در عصر حاضر بسیار کم شده است. در ادامه حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت: محصولی که طراحی و ارائه می شود اگر به خوبی به مشتریان عرضه نشود، به شکست می انجامد و در این موضوع نقش روابط عمومی بسیار محسوس و اثر گذار است. معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر با بیان اینکه روابط عمومی و تبلیغات حلقه واسط مشتریان و معاونت اعتبارات و بازاریابی است گفت: در واقع بازارسازی می تواند یکی از رویکردهای روابط عمومی نیز قلمداد شود. چرا که محورهای اصلی بازارسازی با رویکردهای روابط عمومی همخوان است. بازارسازی از مشتری گرایی، رقیب گرایی، هوشمندی بازار و هماهنگی بین وظیفه ای سخن می گوید و بسیاری از این موارد در حوزه روابط عمومی نیز تعریف شده اند. کرمی با بیان ویژگی های طرح کوثر کارت هواداری افزود: رویکرد موسسه اعتباری کوثر در پروژه کوثر کارت هواداری، رسالت اجتماعی در حمایت از ورزش، توانمند سازی مالی باشگاه ها است که در حال حاضر 191.787 حساب هواداری در کوثر افتتاح شده است . حجت الاسلام عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت شرعی موسسه اعتباری کوثر نیز تصریح کرد: ارتباطات و اهمیت تکریم و احترام نسبت به مردم در کلام معصومین بسیار دیده می شود. وی افزود: اگر تبلیغات با واقعیت و صداقت همراه شود اثرگذاری مطلوبی به جای خواهد گذاشت. بر اساس این گزارش؛ محمدعلی کریمی مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به اهمیت ارتباطات و نقش روابط عمومی ها عنوان داشت: بدون برنامه ریزی و داشتن پیوند ارتباطی، فرآیند آگاهی بخشی به مخاطبین به سرانجام نخواهد رسید. مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: البته آنچه زمینه ساز یک برنامه ارتباطی موثر است داشتن مطالعه علمی و نظرسنجی از نیازها و مشکلات مخاطبان به عنوان حلقه مفقوده برای راهبری فعالیت های روابط عمومی است چراکه معتقدیم نظر، دیدگاه و نوع نگرش مردم می‌تواند همواره راهگشای مدیران در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها باشد. کریمی با اشاره به شرایط ویژه و اهمیت انتقال مباحث اقتصادی به مخاطبان نظام بانکی افزود: در شرایط حاضر نظام بانکی، با مدیران و کارشناسان روابط عمومی و تبلیغات با تسلط و به روز رسانی بر دانش مالی خود می توانند با ارتقاء آگاهی، نسبت به تولید محتوای اثربخش برای مخاطبین و عموم مردم اقدام نمایند. ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و لرستان، رونمایی از سایت هواداری با حضور مهدی تاج و مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس و تراکتور سازی، پاسخگویی به سئوالات کارشناسان و تقدیر از برگزیدگان در بخش های روابط عمومی، تبلیغات و انتشارات، برپایی موکب و نمایشگاه از دیگر برنامه های اولین همایش سراسری مدیران و کارشناسان روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر بود. تقدیر از برگزیدگان بخش روابط عمومی علیرضا آموزش مدیریت شعب استان تهران بهترین پورتال استانی در بخش محتوا نیلوفر بنی هاشمی مدیریت شعب استان قم بهترین پورتال استانی در بخش گرافیک     تقدیر از برگزیدگان بخش تبلیغات و انتشارات حسین مرادی مدیریت شعب استان تهران تدوین بهترین برنامه تبلیغاتی دیجیتال و مجازی مجتبی گنجی زاده مدیریت شعب استان لرستان تدوین بهترین برنامه تبلیغاتی در بکارگیری تمامی رسانه ها با هزینه مناسب     تقدیر از برگزیدگان آگاهی بخشی مخاطبان عمومی و جامعه هدف علی قربانی مدیریت شعب استان اصفهان بهترین حضور رسانه ای و انجام برنامه های مشارکتی اثر بخش مهدی هاشمی طاهر مدیریت شعب استان همدان بهترین حضور رسانه ای و نمایشگاهی اثربخش     تقدیر از برپاکنندگان موکب های خدمت رسانی سعید قنواتی مدیریت شعب استان خوزستان موکب های شلمچه و چذابه در ایام اربعین حسینی محمد رضا ساوری مدیریت شعب استان خراسان رضوی موکب حضرت معصومه(ع) در ایام شهادت امام رضا(ع)